Iubesc:

Sa fiu. Soarele. Vara. Marea, care de altfel e marea mea iubire. Prajiturile cu ciocolata si ciocolata simpla. Filmele si cartile la sfarsitul carora sunt alt om. Fotografiile care ma fac sa simt ceva. Muzica. Sa dorm. Sa fiu a lui. Ploile calde de vara. Noaptea. Cerul. Imbratisarile lungi si saruturile pe frunte. Sa stau singura. Diminetile de sambata. Apusurile - care intotdeauna ma fura si rasariturile - pe care niciodata nu ajung sa le privesc. Ochii si zambetul lui atat de calde si sincere. Florile de camp, ramurile de liliac si lalelele multicolore. Sunetul valurilor, care mereu ma linisteste. Sa iubesc. Brasovul. Linistea si sa vad oameni fericiti. Tatuajele care au o poveste. Sa gasesc lucruri pe care le credeam pierdute. Sa-mi vad cainele cum se joaca impreuna cu pisica. Sa mi se faca masaj. Surprizele si cadourile mici care inseamna ceva. Zilele calde de toamna. Dulceata de capsuni. Melodia lui preferata. Locurile in care inca nu am fost. Povestile oamenilor. Ciocolata calda in zilele reci de iarna. Pe el. Cuvintele. Saruturile pe umar. Sa scriu scrisori, sau macar mici biletele. Lumanarile parfumate. Sa merg desculta pe nisipul usor umed. Sa ofer cadouri facute de mine. Lacrimile de fericire. Sa-mi pun dorinte, apoi sa suflu in lumanari. Sa-mi fie dor. Sa fiu tinuta de mana. Fluturii. Plimbarile in parc. Parul blond imprastiat usor de vant. Lucrurile simple. 


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Frici si slabiciuni

Pentru tine